fredag 28 maj 2010

Mummakväll!


Att bara sitta och njuta av och i sin trädgård är en ynnest av makalöst slag. I kväll satt jag i en solig varm hörna av altanen och sippade på ett glas vin, läste nya Allt om Trädgård och insöp allt ifrån solnedgång, småfåglarnas irrande virrande till den kapitalistiska synen av vår nya grill... Kunde inte alla få ha det såhär? Vilken värld vi hade haft...


Nu kryper jag in under en filt med en kopp the och tittar på Trädgårdsfredag. Sen hoppas jag på ett rejält regn och åskväder att somna till.

1 kommentar:

  1. Har ni ny grill??? Visst hade ni en bra innan eller...
    Visst önskar man att alla skulle ha det så att få sitta och njuta!
    Åska blixt och dunder vill inte rädda jag ha.
    Kommer bort imorgon, idag, med chilin.

    Lullkramar
    Anna

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.