måndag 24 maj 2010

I kväll ska det bara pratas trädgård!

För då ska vi hem till en av damerna i vår lilla "trädgårdsklubb". Så härligt befriande att äta och dricka gott samtidigt som man får utlopp för trädgårdsprattjattjatterbubblet! Gänget består av sju bruttor fulla av trädgårdstankar. Allt från 25 åringen (hm...hoppas att jag inte klampar i klaveret nu!)som just fått sitt första barn till 50-plussaren (nu är jag verkligen ute på hal is.....) med vuxna utflugna dylika. Vi är alltså ett brokigt gäng som har ramlat över varandra p.g.a vårt gemensamma intresse. Underbart! I kväll blir det även lite planering för vår utflykt vi snart ska göra. Verkar som om Skåne ska få sig ett besök av oss. Löddeköpinge Plantskola och Cedergrens har det pratats om. Tror jag ska gå ut och se om jag kan ta med mig några växter. Kanske har något som kan delas och glädja någon av gummorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.