söndag 4 maj 2014

Pelargonsticklingar till salu!

Nu har jag äntligen fått tummen ur tassen och uppdaterat i min pelargonlista! Se listan ovan i menyraden.

Clorinda
Det finns flera spännande rotade sorter som jag säljer för 25 kr per stickling. Några finns det flera av och andra finns det färre av. Jag säljer även orotat från de flesta av mina plantor. Först till kvarn blir det! Maila mig på neptunigatan at (här skall det naturligtvis vara ett @) gmail.com, och tala om vad du är intresserad av.

Angel eye
Eftersom tekniken inte vill leka med mig riktigt just nu och eftersom jag är för tjurig för att krusa den så vill sig inte bilderna som jag tänkt lägga upp... Blir vi vänner igen en dag så uppdaterar jag, eller så får Du gärna maila mig och jag skickar en bild på sorten Du undrar över (eller Googla, så vips får du snabbt se en bild som någon annan i världen tagit på just den sorten du funderar över!)

Jag skickar pelargonsticklingarna med posten och portot blir som dom bestämmer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.