torsdag 26 maj 2011

Got ya!

Någon som följt bloggen och kommer ihåg att jag funderade över min klättrande viol och att den lyckats blomma varje gång jag vände ryggen till? Jag har bara fått se fröställningarna. Funderade allvarligt på om den blommade på natten. Tills idag!! När jag kom hem från jobbet smög jag så tyst jag bara kunde runt knuten och där stod den, blommandes!!


En sådan liten goding. För två år sedan ropade den på mig vid ett besök på Horsabäck. Denna lilla underbara pärla till plantskola som om jag är riktigt snäll kanske får ett besök av mig nu till helgen...

1 kommentar:

  1. Grrr
    Nu har jag försökt skriva kommentar i flera dagar men det funkar inte...försöker som anonym

    Vilken liten sötnos violen är!
    Blev det något planskolebesök?
    Må så gott! Mari

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.