söndag 13 juni 2010

Onaturligt naturliga ljud...

Nu blir jag upprörd! Galen, tokig och fnopprig!!! Man kan väl inte hitta på hur mycket galenskap som helst bara för att man är född inom arten MÄNNISKA!!!?? Helt klart finns det mycket som jag skulle kunna fortsätta skriva om inom området, men vad jag tänker på just nu är vad jag läste i senaste Trädgårdsliv. Ljudsätt trädgården. Har väl aldrig hört något så dumt! Vem i himmelens frid, som är någorlunda normalt funtad, skulle vilja det???????????? På Milanomässan (vad har det överhuvudtaget med trädgård att göra?) har någon tjomme ställt ut satellithögtalare med ytterhölje av terrakotta som skall placeras i trädgården. Oumbärligt, skriver Trädgårdsliv. Jag hoppas det är IRONI. Vad skulle tänkas spelas upp i nämnda högtalare....tankarna svindlar...och jag blir knottrig av bara tanken!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.