måndag 7 juni 2010

Trädgårdsrundan

...i Nordvästra Skåne. Nej, det blev ingen för mig i år. Tyvärr fick jag stanna hemma p.g.a sonens aggressiva virus som inte vill släppa taget. Tråkigt, eftersom det var så många härliga trädgårdar som jag ville återse och flera nya som jag vill upptäcka. De som jag spontant tänker på som jag vill återse är bl.a Lottie Hermanssons utanför Ängelholm, Ulla Molins gamla trädgård i Höganäs och Ingemo och Per Gyllings i Glumslöv. Underbart vackra och inspirerande trädgårdar!


Denna fula gubben fick följa med hem från Lottie Hermanssons trädgård för något år sedan. Han är fortfarande lika glad över att ha blivit hallänning (liksom jag..;-)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.