söndag 14 september 2014

Vem tar hand om högen?

Sambon säger....mycket. Och enligt honom är det sanningar på längden och tvären. Ibland blir man trött. Som när han påstår att jag rensar vilt i trädgården men låter högarna ligga kvar. Som om jag skulle låta dom ligga och be honom ta hand om dom?! Moi? Jag? Nänänä, har aldrig hänt. Att jag bett alltså.....

Idag är minsann allt upplockat och komposterat. Så till den milda grad att komposten gav med sig en smula....får nog be sambon se över skruveriet där. Eller så gör jag det själv....


Syns högarna ens i bild? Nä, tror inte det, så vad är problemet? (I å för sig skulle det kunna bero på att jag mobilbloggar och bilden blir väldigt dålig, men det tror jag inte).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.