torsdag 22 november 2012

Ingen utvärdering

Kan det vara med verkligheten överenstämmade att min lyxiga husmorsvecka slutar i morgon? Någon som är klock- och tidsansvarig måste skämta.

Jag tänker för allt i världen inte utvärdera vad som blivit uträttat av det jag hade tänkt mig. Läsningen har det dock blivit betydligt mindre av än vad  jag trodde...Jag har mest burit runt och flyttat med mig " I trädgårdsmästarens spår" av Elisabeth Svalin Gunnarsson. Får ta en läsvecka framöver...

Nyskördade jordärtsskockor
Var blev mina timmar ute i trädgården av? Den kvarglömda dahlian som jag varit påväg ut för att ta in flera gånger har inte rört sig en millimeter närmre sin vinterförvaring. Får försöka ropa in den i morgon.

Nyskördat vildpelargonfrö
Utan att utvärdera då, vad har (hittills) varit bäst med min semester? Jag tror det var nästminsting Fabians kommentar ikväll. "-Denna veckan har det varit supergod mat varje kväll!!"

Åhhhh............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.