onsdag 31 oktober 2012

Tage Andersen

...var mitt mål att hälsa på när jag for till Köpenhamn i lördags.

Tror ni karln var hemma och tog emot mig när jag kom? Nähädå, bara en liten norsk gutt i gubbens skjorta som talade om att dom stängde dörren om tio minuter. MEN om jag ville fick jag gå omkring där inne på Ny Adelgade no. 12 medan kassan räknades, MEN jag skulle ändå få lägga 40 danska på entrén....MEN då gick jag mot andra mål.

Läs Mia Gahnes ljuvligt sjungande text om Tage Andersson (länken får ni nog själva kopiera, verkar inte funka från mitt mobila bloggande...):

http://miagahne.wordpress.com/lasgodis/tage-andersen/

1 kommentar:

  1. Sicken sniken skitgutt :(

    Den gräsliga plantskolan som ni besökte gillar jag! Lägger till den i min lista för ställen-att-besöka. Tack för tipset om Flowe Power! Perfekt sysselsättning när man är hemma med förkylning.

    Kram Tamara

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.