torsdag 25 oktober 2012

22 x 2

Jag har fortfarande några timmar kvar till min födelsedag och ändå känner jag mig överfylld av presenter. I går var mamman och pappan här och firade mig  med tidningsprenumeration, orkidé, japansk bok på amerikanska, lampa till växthuset och inte minst stålar!
 
Prenumeration för att drömma sig tillbaka hem
 
Dom blev högtidligen inbjudna till lunch i växthuset och där satt vi tills dom tröttnade på mitt lyriska tjat om hur bra dom hade det som satt just där...
 

När så ljus och marchaller hade slocknat i trädgården blev det dags att avsluta och bege oss till Tullbroskolan och spana in nästminstings UFO utställning.


Frontcoverboy
När jag så kom till jobbet idag blev jag firad av arbetskompisarna med levande ljus, choklad och en kopparkanna som alldeles säkert får sin plats i lidret (om jag vågar efter alla kopparstölder i bygden....!)

Underbara jobbarkompisarnas överraskning
Om dagarna innan födelsedagen är såhär, hur ska själva 26 oktober bli!!!!!

2 kommentarer:

  1. Stort grattis på din 35 med moms-dag. Hoppas det blir ännu fler fina presenter idag. I massor ;)
    Hipp hipp HURRA!

    Kram Tamara

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.