måndag 13 februari 2012

Ipad, från tvekan till beroende

Jag är fullkomligt förälskad!


Från att ha tyckt att det var en otroligt onödig pryl till att bli totalberoende på...jag ljuger inte om jag säger 2½ minut.

Jag är beroende av att läsa om trädgård, trädgård, trädgård. Denna lilla älskling förenklar...allt!
Jag säger inget mer, vissa förstår mig, andra skakar på huvudet...

Magkänslan säger mig att detta kommer att bli en livslång kärlek (iaf tills det kommer någon ny revolutionernade teknikpryl om sisådär ett halvår)

1 kommentar:

  1. Så du har en och är kalasnöjd!
    Har nämligen också funderat på den "onödiga prylen" men har också tillhört de tveksamma, men börjar förstå att det är betydligt smidigare än en laptop. Ibland (ganska ofta) tar det tid innan man fattar ens eget bästa...

    Haha, visst är häftpistolen ett grymt verktyg! På min topp-lista vill jag dessutom lägga till kofoten. Hur bra är inte den då? ;)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.