onsdag 8 maj 2013

Tankar föder tankar

Söta Anna, visst ska jag göra dej till viljes och visa min drömmande inspirationsbild för omvärlden....

Lilla Anna Rosenvit  fick visst inspiration av min inspiration häromdagen.

Jag fixar ju till runt mitt växthuslider där köksträdgård, kompost och arbetshörna finns. Det gamla arbetsbordet for till tippen idag och tankarna på ett nytt har frodats under vintern. Något liknande de borden som står utanför Träslövs Trädgård  tänker jag mig. I söndags fick jag så packat in en småmotsträvig sambo i bilen för att förevisa bordet IRL. Mina vintertankar innefattade alltså även att bordet skulle beställas hos hantverkarhandläggaren i min omedelbara närhet......

När så RosenvitAnna fick se bilden på mig, drömmandes på plats i Varberg, startade även hennes tankar och idéer att sprudla omkring......

Så varsågod, Rosenvit, här är bilden:

2 kommentarer:

  1. Snavade in här av en händelse när jag försöker lösa ett litet dilemma: "Var 17 skall jag få plats med en vindruvsranka?" & vips så hittade jag din lösning med armeringsjärn. Fiffigt! Nu är det uppdrag "smygande övertalning av sambo" som kommer att inledas. :) Tack för din inspiration! Regniga hälsningar från Anna i Kalix

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som sagt tankar föder tankar! Kul att man kan inspirera! Lycka till med övertalningen.

      Radera

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.