onsdag 22 maj 2013

Pelargonsticklingar IRL

Pass upp, för här kommer det reklam! Nu på lördag den 25:e får man hålla utkik om man vill köpa pelargonsticklingar av mig!

Mr Wren
Då kommer jag att vara med på Uppsticklingarnas jubileumsmarknad som anordnas i Falkenberg. Under blodboken i IOGT's trädgård (då gäller det minsann att man gömmer fickpluntan!!) går arrangemanget av stapeln mellan kl 10 och 13.

Ålsta Nina
Hoppas på oregn...... och oblåst......

Miss Otis
 
Har Ni för långt för att ta er till Falkenberg så kan ni kolla i min hyfsat uppdaterade lista här på bloggen så skickar jag, mot postens porto.

P.elongatum
Jag säljer både rotat (fr.25kr) och orotat (10 kr)

Angel Eye

Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.