måndag 27 maj 2013

Midnatt råder

Jag vet, det är nästan och närapå natt nu. Jag borde väl ha borstat tanden och hoppat under täcket. Men det går liksom inte...(där kom just någonslags flashback från skolans svenskalektion som sa att man inte kan börja en mening med MEN. Kan man inte det? MEN jag gjorde det ju nyss, då måste det ju gå)...kvällen är så skön, jag vill inte gå in! Jobbade sent ikväll, hem och kolla så att familjen överlevt utan min matlagning, och sedan ut i trädgården. En stunds gräv, plock och fix och nu när jag inte ser ett dugg därute smyger jag in och häller upp ett liiiitet liiiitet glas vin å lägger jag mig på soffan i växthuset.... Min. Egen. Tid.

2 kommentarer:

  1. Men så klart man kan börja med men.
    Och så klart man kan börja med och.
    Och så skönt att allt inte är som förr...

    SvaraRadera
  2. Men det är klart en kan :-)
    Ang. Bon Jovi skulle han få sitta vid dammen o sjunga lite ;-)
    KRAM fån mig!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.