lördag 5 januari 2013

13dagseveningparty!

Tänkte mig att jag efter lång bloggtorka skulle göra en sammanfattning av vårt grönvita december. Verkar dock som om man ska ha annat för sig på Trettondagsafton tycker tekniken. Lite mera party än att sitta i källaren och knappra på datorn. Inga bilder vill in på Blogger från min dator ikväll. Jag är inte den som är den, bråkar inte eller svär på ett universum som jag ändå inte rår på.

Återkommer någon annan gång. Häller upp ett glas rött, fortsätter med sista kapitlet i Puma Swedes bok och sätter på David Bowie........

God Trettondagsafton på er också!

1 kommentar:

  1. Du att...
    prova Google Chrome som webläsare, då får du in bilderna (jag gjorde det precis)

    Här får det bli vitt vin (det röda är oförklarligt slut...misstänker gubbstrutten för skåpsuperi)

    Kram
    Anna

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.