lördag 8 september 2012

Mer eller mindre

Hur kunde denna sommaren svepa förbi så fort?

Jag hann liksom inte riktigt med. Det måste ha rullat på ovanligt snabbt, eller man säger så varje år? Jag minns inte.


Vad jag vet och minns är att jag ville ha mer!! Mer värme, mer ledighet, mer långa tropiska nätter. Och så vill jag ha lite mindre också. Mindre blåst, mindre regn (fast mer ibland), mindre måsten. Hur funkar det egentligen i världsordningen, man kan väl inte få både mer och mindre? Eller?

 
Funderar jag för mycket nu igen....?

2 kommentarer:

  1. Vill ha mer tropiska nätter och mer tid. Det mindre hoppar jag över...

    Kram på dig
    Annapanna

    SvaraRadera
  2. Hej, kul att hitta till dej.
    Jag kan också tänka mej lite mer sommar och sol och värme.. och ledigt;)

    Ha det fint, Marie

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.