söndag 19 oktober 2014

Nu tar vi dom!

Nu jäklar är det krig! Inte något kallt sådant heller, utan skarpt läge. Främmande styrkor har satts in i bekämpandet av icke önskvärda individer. Det känns igen från nyhetsrapporteringen från när och fjärran och nu är det realitet även här.


För jag har bestämt mig för att dom ska bort. Varenda jäkel ska bort innan jag stänger dörrarna om invandrarna inför vintern. Vilka är det då som jag hatar så intensivt att jag tar till biologisk krigsföring? De Vita Flygarna. Mjöllusen.


En hel armé av Encarsia formosa, en parasitstekel, ska försöka göra ett angrepp innan vintern kommer. Lite sent jag vet, men värt ett försök. Annars får dom komma tillbaka till våren så förbereder vi ett nytt anfall.

1 kommentar:

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.