söndag 10 april 2011

Vår vårdag

En av familjens alla vårgubbar firades idag. Efter paketöppning var det först fika och sedan lunchgrillning ute i solen på Videkvistens nya trädgårdsmöbler


sedan blev det röj med hans nya trädgårdsredskap.


Äntligen blev växthuset omhändertaget också. Städat och gullat med. Eftersom jag inte kommit till skott och beställt några nya rutor efter kraschen tog sambon tag i saken och pluggade igen med gammal panel som slängts ut från huset. Mannen tager vad han haver och jag blir så nöjd så. Jag är en enkel människa, bara mitt växthus är tätt så är jag glad och tillfreds!


Svåraste tanken idag: -Hur ska jag skugga växthuset i år?


Annars då? -Jo, det växer så det knakar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.