onsdag 19 februari 2014

OS

Det är knappt så att man vågar säga till folk att man inte tittat något på OS alls. Man får liksom en känsla av att dom inte tycker att man är riktigt normal som inte har det minsta intresse av det. Då kan jag ju bara kontra med att jag tycker inte det är normalt att inte tycka om att odla... (eller att titta på TV hela dagarna heller för den delen!). 

Jättedaggkåpan gosar förtjust med sina grannar. Jag visar bakdelen för mina.....

Grannen, tillika min frisör sa idag att det är bäst att min frisyr se bra ut i nacken eftersom det är den hon ser mest på mig när jag ligger ute i landen. Och så tilllade hon att mitt under svenskarnas svettiga guldjagande häromdagen, när Sverige stod stilla, vad ser hon då?? Jo, Annette ute i rabatterna.....Ok, Lotta och Sveriges OS-trupp, förlåt, jag visste inte.....

Ska man tvunget titta på TV så rekommenderar jag Er att gå in på You Tube och kolla in alla avsnitten av BBCs  A to Z of TV gardening. DET är rafflande!! :)))))

Alla gamla engelska trädgårdstjommar ser man bland bladen i A to Z of TV gardening från BBC.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.