onsdag 30 maj 2012

Livet just nu

Inte blir det mycket bloggat nu när sommaren kommit.

Nä...och inte har jag något att säga nu när jag satte mig ner för att göra det heller... Jag nöjer mig med att förmedla mina tankar i bilder. Dom säger allt om livet just nu..

En god bok eller tidning att njuta med i en varm kvällshörna...åhh...

Grönt, blommigt, frodigt vart man ser nu...åhh...

Takomläggning.....grrrrrr...änsålänge...men snart...åhh!

Bilderna känns mer harmoniska än att jag skulle släppa loss mina tankar i ord....bortslarvade nycklar, upphittade nycklar, bortslarvat kontokort, upphittat kontokort, hysteriska takomläggningen, skadad longboardåkande son, feberangripen son, mammamammamammamamma-hjälp-mig-med-det-och-detta-och-lite till, jobbet-förbereda-planera, hinna ha ordning på alla hemsysslor, stulna cyklar-för-vilken-gång-i-ordningen, borde-måste-ska göra, hinna njuta.....stanna upp...............................................

Kom just och tänka på en av mina favoriter; Emil Jensen. Lyssna på detta. Det är mer än klockrent!

4 kommentarer:

  1. Mitt i livet!
    Vad bra att du har förmågan (självbevarelsedriften) att sätta dig ner och läsa.
    Förstår din "ordalkoholism", det är din ventil och ditt andningshål.

    Kramar
    Anna (ska nog kolla upp den där Emil lite mer)

    SvaraRadera
  2. Härliga tider. Sommartider! :)
    Takomläggning, borttappade nycklar och borttappat kontokort även här. De två sista stod sambon för (för vilken gång i ordningen vete katten).

    Härlig helg!

    SvaraRadera
  3. Ingen dag är den andra lik & tur är väl det. Tänk vad mycket man skulle missat annars såsom takomläggning, nyckel kaos osv :-)

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  4. Du känner att du lever just nu ;-) det är härligt det!
    Visst känns det bara för mycke ibland men så är livet :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.