torsdag 8 juli 2010

Rosa Helenae, all over the world unit!

...nu blommar dom.

Min är en 'Starkodder', Cedergrens egenhändigt framtagna sort. Taggig och j-vlig. Tar tag i mig när jag går förbi. Vad vill den? Vet inte om jag älskar eller hatar den. Dessutom tål den inte bevattning ovanifrån med vårt brunnsvatten. Vilket i sin tur skapar diskussioner av stora mått med sambon. En dag tvingas jag nog välja...sambon (och hans gräsbevattning) eller Starkodder. Får nog fundera redan nu så att jag vet hur jag ska göra.

1 kommentar:

  1. I like!!!
    Ses vi på Måndag kanske? Vi får väl pratas vid i morgon. Må så gott!
    Förresten kul med så många inlägg...ojojoj ett till och ett till och ett till tänkte jag när jag skrollade. själv har jag haft lite svårt att få till det på ett tag men nu så har jag bättrat mig iallafall tillfälligt :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du skriver en hälsning.

Har du ingen egen blogg eller googlekonto, klicka i Anonym så kan du skriva en hälsning ändå.